Van webdesign bureau naar full-service online marketing bureau

Webdesign bureau Dlogic bestaat inmiddels al 8 jaar en heeft enorm veel klanten bediend. In de hedendaagse tijd gaan wij ook mee in de ontwikkelingen op online marketing en hebben wij ons steeds meer gefocust op de strategie achter alle online campagnes. Vandaar ook dat Dlogic vanaf vandaag verdergaat als een full-service online marketing bureau.

In de beginjaren van Dlogic heb ik eigenlijk alles zelf gedaan, voor mij en de klanten. Van de website tot social media, alle werkzaamheden werden door mij uitgevoerd en opgeleverd. Het persoonlijke 1-op-1 contact is altijd een van onze sterkste punten geweest. Ik was de contactpersoon van de klant en hierdoor was het contact direct, snel en duidelijk. Op deze manier weten klanten vooraf direct wat ze konden verwachten en voor welke prijs.

persoonlijk-advies

Van webdesign naar strategie

De laatste jaren is er enorm veel gebeurd. Het klantenbestand is gegroeid en naast de regio Roosendaal en Breda hebben we steeds meer klanten van buiten de regio. Deze groei in klanten is mede te danken aan de consistentie van de kwaliteit en betrouwbaarheid, zo zeggen onze klanten vaak. Door deze enorme groei had ik handen te weinig en heb ik besloten om er een aantal professionals bij te halen. Professionals die de kwaliteit nog verder kunnen verhogen en de betrouwbaarheid en persoonlijke contact in stand konden houden. Nu dit is gelukt zijn we toe aan een volgende stap!

Er is online zoveel meer te halen, en daarom willen wij onze focus bij Dlogic verleggen naar een full-service internet marketing bureau. We hebben een perfect team bij elkaar gebracht om dit te realiseren en voor elke klant de juiste resultaten te behalen. Onze kennis is enorm vergroot, en we willen onze grenzen nog meer gaan verleggen. Daarom deze positieve verandering binnen Dlogic. We bieden nog steeds dezelfde diensten aan, maar verleggen de focus om ook in de toekomst nog meer de klant te helpen om online goed zichtbaar te zijn bij de doelgroep”.

Zo starten we vanaf heden altijd vanuit de strategie. Een website of social media berichten is leuk, maar vaak schieten met los zand. Door kritische vragen te stellen en te kijken naar de bedrijfsfilosofie en potentiële klanten zijn we tegenwoordig in staat om de klant nóg beter te bedienen en te begrijpen. Waarom immers beginnen met een Facebook-post als uit de strategie blijkt dat de klant via een ander marketingkanaal nóg beter kan worden bereikt en de doelen nóg effectiever kunnen worden gerealiseerd.

Van passie naar een passende oplossing

Onze passie is om klanten tevreden te stellen en een aangename service te bieden. Ook hebben wij als focus om mee te denken en advies te geven om online een effectief en doeltreffend resultaat te behalen. Onze klant is koning en in al onze activiteiten en beslissingen stellen wij onze klant centraal. Zo ook in deze beslissing, de klant heeft immers meer nodig dan een website.

Dlogic is trots op onze veranderingen en gaan samen met u de uitdaging aan. Wilt u online nog meer bereiken? Neem dan contact op met ons voor een afspraak om te kijken of u online nóg meer kunt bereiken, vast wel!